Helpdesk

Hoe kunnen wij je helpen? Misschien is jouw antwoord hieronder te vinden. Neem gerust contact met ons op, wij helpen jou graag verder!

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats het gewenste product(en) in je digitale winkelwagen. Dit doe je door te drukken op de grote knop “in winkelwagen” op de product pagina. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan altijd jouw bestelling annuleren zolang jouw bestelling nog niet is verzonden. Dit doe je door een mail te sturen via onze contact formulier en helpdesk pagina. Vergeet niet jouw naam en ordernummer te vermelden. Is jouw bestelling al verzonden, dan kan je het pakket weigeren of retour sturen.

Kan ik mijn bestelling wijzigingen?

Zolang jouw bestelling nog niet verzonden is, kan je de naam of het adres van je bestelling aanpassen. Neem hiervoor contact op met onze helpdesk. Dit kan telefonisch of via email.

Kan ik een pakket door jullie laten samenstellen?

Wij stellen graag een op maat gemaakt pakket voor je samen. Aan de hand van jouw eisen stellen wij zorgvuldig een pakket samen met onze adviezen. Wij doen daarbij een voordelig voorstel.

Kan ik een pre-order plaatsen?

Alle producten die niet op voorraad zijn, kan een pre-order geplaatst worden. Je kan de pre-order plaatsen door op de grote “pre-order” knop te drukken.

Zodra het product op voorraad is, worden alle bestellingen in volgorde van pre-order datum uitgeleverd.

Is het product op voorraad?

Bij elk product staat vermeld of het op voorraad is. Ook staat er boven de bestelknop de geschatte levertijd vermeld. Is de geschatte levertijd langer dan 2-6 werkdagen, dan hebben wij het niet op voorraad, maar onze leverancier wel.

Het kan zijn dat sommige producten zo snel verkocht worden dat het soms niet bij te houden is. Twijfel jij over de beschikbaarheid? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Als het product niet op voorraad is kan het alsnog besteld worden via een pre-order

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Wij hebben uitgebreide betaalmogelijkheden via onze online winkel:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Bancontact
  • Applepay
  • Sofort
  • KBC/CBC
  • Belfius
  • Giropay
  • EPS
Heeft Cine Support een veilige betaalomgeving?

Wij werken met het betaalplatform van Mollie. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde online omgeving. Derden krijgen zo niet de kans om met jou mee te kijken. Jouw gegevens en transacties worden versleuteld verstuurd via een SSL verbinding, die je herkent aan het slotje in je browser.

Kan ik op afbetaling kopen?

Het is niet mogelijk om op afbetaling te kopen. Wel bieden wij via een partner wel financial lease aan, uitsluitend voor zakelijke klanten.

Voor meer info kijk je hier

Kan ik achteraf betalen?

Het is bij ons niet mogelijk om achteraf te betalen.

Verzending & Bezorging

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, op dit moment heeft Cine Support geen fysieke winkel. Het is alleen mogelijk om online te bestellen en jouw bestelling te ontvangen via bezorging.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij hanteren een geschatte levertijd van 2 tot 6 werkdagen. De levertijd kan afwijken als het product alleen op voorraad is bij onze leverancier. 

Producten die speciaal voor jou besteld worden hebben vaak een afwijkende levertijd. Wil je de exacte levertijd weten? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Moet ik verzendkosten betalen?

Wij hanteren een standaard tarief van € 7,95 excl btw voor bestellingen onder € 99,-, ongeacht het formaat van het product. Besteed je hoger dan € 99,- dan zijn de verzendkosten voor onze rekening.

Ik zie in mijn bevestigingsmail een geschatte levertijd, klopt deze?

Wij hanteren een geschatte levertijd, zodat jij rekening kan houden wanneer jouw bestelling geleverd wordt. Het is een geschatte levertijd omdat wij te maken met leveranciers en pakketdiensten. 

In het weekend zijn wij gesloten. Heb jij een bestelling op vrijdag geplaatst of in het weekend, dan zal deze op maandag worden verwerkt.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je kan zonder enige reden jouw bestelling retourneren. Als je binnen 14 dagen na ontvangst jouw bestelling retour wilt sturen, kan je gebruik maken van het retourformulier

 

Je kan ook  gebruik maken van het Europees Modelformulier voor herroeping. Jouw bestelling dient binnen 14 dagen retour gestuurd te worden.

 

Garantie en Reparatie

Kan ik mijn product laten repareren?

Als jouw product niet meer werkt door hoe jij het gebruikt hebt, het zogenaamde gebruikersschade, dan valt dit niet binnen de garantie. Eventuele reparatie wordt dan in rekening gebracht. Het product wordt door technische afdeling van de leverancier onderzocht. Wij maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun je kiezen of het het wilt laten repareren. Sommige merken vragen onderzoek kosten.

Ik heb mijn product defect of beschadigd ontvangen, wat nu?

Wij lossen dat graag voor jou op. Neem binnen 14 dagen contact op met onze helpdesk. Dit kan telefonisch of via de mail. Geef aan dat jouw product beschadigd geleverd is.

Retourneren is in dit geval gratis. Je ontvangt een digitale postzegel die jij kunt gebruiken voor het retourneren.

Ruilen & Retourneren

Veilig shoppen

Vragen of opmerkingen? Vertel het ons. Onze helpdesk staat voor je klaar.

Cine Support | Pro Cine Gear  
Tauber 52 B2.23
2491 DA Den Haag

Email: helpdesk@cinesupport.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag – 09:00 – 18:00

Kamer van Koophandel: 75080346
BTW Nummer: NL001733670B75

Hulp nodig? Bel ons

+31(0)85 1309117