COVID 19

Covid-19 update (14-12-2020)

Wij bij Cine Support, proberen de filmmakers zoveel mogelijk te blijven supporten in deze onzekere tijden. Wij denken dat filmmakers en overige “content creators” niet bij de pakken neer zullen zitten en zich creatief zullen blijven uitdagen, al is het alleen maar in gedachten.

Advies & Support

Onze helpdesk medewerkers staan voor je klaar om jou telefonisch, per mail of online, zo goed mogelijk te helpen. Onze helpdesk is bereikbaar tijdens onze openingstijden.

Online winkelen

Onze online winkel is 24/7 bereikbaar. Bestellingen zullen zoals gewoonlijk de eerstvolgende werkdag verwerkt worden. De geschatte levertijden die vermeld staan bij onze producten kunnen afwijken in verband met een beperkte personeelsbezetting van het magazijn.

Verzending & ontvangst

Wij verwachten een topdrukte bij de pakketdiensten. Hou daarom rekening met enige vertraging van jouw bestelling. De meeste bezorgdiensten werken als volgt:

  • De bezorgers zullen de bestellingen voor de deur plaatsen en zullen daarbij zoveel mogelijk 1,5 meter afstand bewaren.
  • Om zo veel mogelijk contact te vermijden heeft elke pakketdienst hun eigen werkwijze als er een handtekening nodig is.

Veel gestelde vragen

Meest gestelde vragen en antwoorden

Onze online winkel is 24/7 geopend en bied toegang tot ons gehele assortiment. Voor vragen, hulp bij bestellingen of advies, is onze helpdesk bereikbaar van ma. t/m vrij. van 08:30 – 18:00, via telefoon, live chat, mail of WhatsApp.

Wij werken met de pakketdiensten van DHL, PostNL, UPS en DPD. Deze bezorgers leveren de pakketten voor de deur af en zullen een gepaste afstand van 1,5 meter houden. Een handtekening is vaak niet nodig. De pakketdiensten hebben allen hun eigen oplossingen hiervoor. Op dit moment ervaren de pakketdiensten een topdrukte door de vele online bestellingen. Door de minimale bezetting in het magazijn en de topdrukte kan het voorkomen dat jouw bestelling vertraging oploopt.

Onze helpdesk is gewoon bereikbaar per telefoon, mail, live chat en WhatsApp. Onze openingstijden zijn van Maandag t/m Vrijdag van 08:30 tot 18:00

Retourneren, ruilen of annuleren is nog steeds mogelijk. Het is mogelijk dat het proces enige vertraging oploopt. Ruilen of retourbetalingen kunnen meer dan 14 dagen duren in verband met de voorzorgsmaatregelen van ons personeel en die van onze partners.

Wij werken met verschillende leveranciers en service centers. In verband met het Corona Crisis zijn sommige service centers gesloten of werken op minimale capaciteit. Het is dus mogelijk dat jouw reparatie of vervanging enige vertraging oploopt.